24.03.2013

BLOGGERIN SPOR AKSİYONLARI...!!!

Evettt kızlar hep soruyodunuz...Nasıl spor yapıyosun,nerde yapıyosun ya daa spor yaparken neler giyiyosun...hahaaa...İşte size spor hayatımdan ufak detaylar...!!!Aslında bu resimleri allaboutfashionnnnblog instagramına koymuştum geçtiğimiz günlerde amaa farkettim ki blog takipçilerimin hepsi insta da yok...Ben de çekim yapamadığım bu güneşliii pazar gününü fırsat bilip bloga koyayayım dedim..:)))
Hemennn neler giydiğimi anlatayım kısaca...Salona giderken giydiğim taytım Gap vee üzerimdeki de Nıke..Ayakkabılarım New Balance..!!!
Diğer resimdeki yürüyüş kıyafetim de New Balance imzalı hahahaa hatta artistik bloggerınızın ayakkabılarında bile adı yazıyo..Azra75..!!!
Kısacası kızlarrr neymişş ...Sporda bile şık olunurmuş..!!!Böylece de spora motive olunur vee daha istekli gidilirmiş...:)))Veee en güzeli de bu kadar spor dolu bi yazı anne ellerinden çıkma un helvası yerken yazılırmış hahahahaa çok fenayım değil mi...:))İyii pazarlar kızlarrr...!!!






10 yorum:

  1. salona nereye gidiyorsun? bir de incelmek özellikle baldirlari eritmek icin hangi sporu önerirsin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Başak..:))Salonum Colesıum..Tabiki spor hocası değilim amaa bana göre her şeye en iyi gelen şey tempolu yürüyüş..Özellikle yokuş yukarı yapılan tırmanmalı yürüyüşler arka bacak için süper..Bu arada salona gitme imkanın varsa alette bacak çalışınca da çok faydası oluyor..Bacaklar hemen sıkılaşıyor...Vee son olarak yağ eritmek istiyosan fonksiyonel antreman öneririm..Kısa ve hızlı antreman en iyisi kesinlikle..:))
      Sevgilerr

      Sil
    2. çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. merhaba bende o ayakkabıdan istiyorum :)))) nasıl isim yazdırdın ki :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))Aslında bunu benim için çook yakın bi arkadaşım yaptı..Özel sipariş yani..:))Çok öpüyorum seni

      Sil
    2. teşekkür ederim bende öptüm seniiiii :))

      Sil
  3. bende tempolu yürüyüşün tüm bacak kasları için faydalı olduğunu biliyorum.özellikle spor salonuna gidemeyip aletli çalışamayanlar için.birde bisiklet te faydalı diye biliyorum sen ne dersin.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Aynen doğru söylüyosun.,Açıkçası salonda çalışmayı sadece kış aylarında seviyorum ..Yoksa bende sadece yürüyüş yapmaktan hoşlanıyorum..:))Hem daha sağlıklı hem de vücudun neredeyse her yeri çalışıyor..Haftada 3 gün tempolu ni yürüyüş vücuda inanılmaz faydalı vee etkisini de hemen görüyor insan..!!Sevgilerr

      Sil
  4. Süper bir ayakkabı ve süper görünen helva :) New Balance kadar rahat ettiğim bir spor ayakkabı yok.. nerdeyse tüm renkleri mevcut bende de.. isimsiz tabii ;)) Melin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Melin..:))Aynen dediklerine katılıyorum özellikle 993 ün üstüne tanımam yürüyüşte..!!!Vee bende bayılıyorum üzerinde adımın yazmasına hahahaa size yalan söyliycek değilim ..:)))
      Çok çok öpüyorumm seni..!!!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...