15.12.2012

BAYILIYORUM BU FİLME...!!!

Hangi filme mi bayılıyorum??? Romantik Komedi  Gerçekten bayılıyorum...İlkini kahkahalarla seyretmiştim..Hatta Naz bile defalarca seyretti..14 Şubat'ta Romantik Komedi 2 "Bekarlığa Veda" vizyona giriyor...Veeee dün gece itibarıyla fragmanı yayınlandı..İzlediğim kadarıyla bu ilkinden de komik..!!!
Bu arada size bi dipnotta vereyim..Sevgili ablam yani nam-ı diğer editörüm,yapımcısından senaristineeee veee hatta oyuncusuna kadar herkesi tanıdığı ve de arkadaş olduğu için çekimlerde de bulunma şansına sahip olmuştu...Taaa o zamanda çok keyifli bi film olduğunu bahsetmişti zaten...Gerçektende haklıymış..:))) Film de birde süpriz bir oyuncu var!!!!...Kim mi??? Fragmanı seyredin kızlar göreceksiniz..hahahahaha:)))))
Buradan bütün ekibi tebrik ediyorum amaaa özellikle bi kişi varki onu bide yanaklarından öpüyorum..Tabiki filmin hem genel koordinatörü hem de senaristi olan, sevgili Ceren'i...:)))
 
 
 

8 yorum:

  1. ben 1. filmi 3 kere seyretmiştim..bu filmin fragmanına bayıldım belliki çok eğlenceli.../melek

    YanıtlaSil
  2. ben de bayılıyorum....sinemin hastasıyım:)))

    YanıtlaSil
  3. fragman cok eglenceliii ...tebrikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett bende bayıldım..Özellikle Sinem Kobal süperr gerçekten..:!!!

      Sil
  4. çok eğlenceli, heyecanla bekliyorum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...