20.12.2012

Oscar de la Renta Pre-Fall 2013


 
 

6 yorum:

  1. karlar düşer:)) bugün evde keyif vakti benim için herşeye üşengeçlik duydumm:)) baktım sende öle gibisin post hazırlığında olmamışsın bugün:)ama genede dikkatimi çeken şeyler oldu özelliklede yeşil babet yeşil tonuna dur diyemiyorum zaten:))bu soğuk kış gününde salep imi yapıp uzanıp film izlemek geliyo içimden:)) seni çok ama çok öpüyorummmm!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh İlksencim walla hiç halim yoktu bugün..:))Hafif üşütmüşüm heralde bıde kar yağdı tam oldu..hahahaa..tabı benım bugün ne giydim yalan oldu..Yarında evde olursam ev halimi koyucam zaten...;))en iyi evde takılmak zaten...çok çok öpüyorum seni

      Sil
  2. sen nerdesin azra hanım gözümüz arıyor .yelda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeldacım selam..:))Bakıyorum gözleriniz beni arıyo ..hahahaa..seviniyorum böyle olunca..:))Bugün hafif hastaydım vee bütün günde evdeydim..İnşallah yarın sizlerleyim..:))öptümm

      Sil
  3. Yesil ve mavi cantalara bayildim clutch hastasi olarak hepsini alip sira sira karsima dizmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynen katılıyorum..:))Özellikle mavi olan tam benlik..:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...