1.12.2012

KARANLIK GÜNLER..!!!

Offf yani hepimiz bugünün yağmurlu olacağını biliyorduk da bu kadar da ruh karartıcı bi hava olacağını tahmin etmiyorduk heralde...Sabah karanlıkkk,yağmurluuu vede iç karartıcı bi havaya kalktım..Hemde kızlarla Nişantaşı turu yapmayı planlarken..hahahah..Korkarım hava ,sizler biraraya gelip tura filan çıkmayın der gibi...!!!Malum benim gibi beş kız veee Nişantaşı gibi tehlikeli bi yer..:)))
Tabiki bu harika hava sebebiyetiyle hemennn en sevdiğim renk siyaha yöneldim...Siyah Blank skinny jean,siyah Zadıq V yaka kazak veee oldukça uzun bi geçmişi olan siyah Chanel diz üstü çizmelerim..Gerçekten de yaklaşık beş senelik..ve sayemde hala ilk günkü gibi yeniler...hahahah bi takıklığımla daha tanışın kızlar..Zaten ayakkabı vee çanta hastalığım ortada amaa onların korunması da ayrı bi hastalığım..Çantalar kılıflanır vee bu işi sadece ben yaparım..Yok öyle tozunu alıyım..yok içini boşaltıyım..yok yerini değiştiriyim...hahahah..valla şöyle söyliyim..sizin pozitif blogger bi anda pantere dönüyo haberiniz olsun..!!!Zatennn ayakkabıların bakımını hiç anlatmıyım akıl sağlığımdan şüphe edebilirsiniz..:)))
Tabiki bu yağmurlu günde çanta olarak her tür hava koşulunu başarıyla atlatmış Hermes Birkinimi aldım..Aksesuarda çok boll gönüllü olamadım bugün..Farkındaysanız bu aralar pek takıp takıştırmıyorum zaten..Çünküüü havalar soğumaya başladı vee bende biraz daha kapalı giyiniyorum...hahaha..yer yok yani anlayacağınız..!!!!Tabii bu demek değil ki bloggerınız boş duracak..Boynuma bi Mcqueen kuru kafalı eşarp..ki çizmenin detaylarını orada da yakaladım..çizmem siyah süet üstüne bordo dikişlide..:))Artık onu takınca gösterişli bi kolye takmadım..hem görüntüyü bozmamak için hemde eşarptan dolayı..Veee en sonunda beklenen an geldi..hahahhah ...bloggerınız mont giydi ...nihayett...!!!Ehh bu kadar cıbıl gezmeler yeter diyerekten duruma en uygun Chanel mont giyildi..
Şimdi gelelim bu kombin daha uygun fiyatlı markalarla nasıl yapılır kısmına...Malum siyah jean artık her yerde var..Siyah V yaka kazak bulmak işin en kolay kısmı..Eminim hepinizde en az iki tane vardır ki benimde en çok aldığım şey..Her markadan mevcut amaa bi dönem Massimo'nun V leri vardı..Hem yaka V si hemde trikosu süperdi..Neyse çizmeye gelirsekkk o da dert değil..Zara,Hotiç vee İnci bu tip çizmelerle dolu..İlla diz üstü olacak diye bi kanun yok..:))Güzell bi siyah mont vee belki de daha da renkli bi şalla bence süperr olur..Zaten öyle çokk enteresan bi kombin değil neticede..Her zaman giydiğimiz siyah kot-siyah kazak halinin bi versiyonunu giydim işte...hahahaha..Kalkıp sizlere amannn da ne enteresan bi şey yaptım diyecek kadar hadsiz bi bloggerınız yok yani..!!!
Hepinize mutluuu, mesut ve belliki boll yağmurlu bi haftasonu diliyorum...İnşallah bu yağmurlar etrafımızdaki hastalık saçan mikropları da silerrr süpürürr..hahahah..evettt her anlamda kızlar...Sizleri seviyorummmm...Muck

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

18 yorum:

  1. merhabaaa birkaç günlük aradan sonra tekrar sizinleyim:D sizi ilk defa bu kadar koyu görüyorum ama siyah asil bir renk ee tabi sizde öyle...çok güzel.bu arada ömer onana geçmiş olsun diyorum çünkü akşam ki maçta son çeyrek çok kötü bir düşüş yaşadı inş. bir sakatlığı yoktur.(aslında bunu tüm oyunculara söyleyebiliriz :D sanırım maçta düşmeyen yoktu :D)eda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Edacım..:))Bi daha bu kadar arayı uzatma özlüyorum walla..!!Farkındaysan nihayet buralarda da hava kötü oldu ce bende kapandım artık..:))Bu arada Ömer iyiymiş merak etme...Zorlu bi maç olmuş anlaşılan..Öptüm seni kendine iyi bak..!!!

      Sil
  2. Siyah ve bordo her zaman asil hele bu sezon hitken!
    Cook guzel olmus:) Altın uyumu cok guzel detaylarda:)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir bordo siyah uyumu gayet trend fakat o çizmelere bu havada Nişantaşı'nda yazık olur gayet suetler;)bir sualim var kuzum ben birkin almak İcin 1.5 senedir siradayken siz nasıl böyle temin edebildiniz bir hayli çantanız var.. babada bir yardımcı olsanız ;)keza beklemenden bunalan bir Cok arkadasım kapalicarsi Mağazası'ndan ;))) daha çabuk temin etti;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Evett çizmeler gayettt süet ama Citysde kapısa inmeyi veee nerede yiyeceksek oraya kadar da kızların arabasına atlamayı planlıyorum..:))İnşallah tabi çünküü hepsi trafikteler..!!Hermeslere gelincede...Tabiki hepsini aynı anda almadım..Yaklaşık 6-7 senelik maziye dayanır yani..Mesela elimdeki 6 senelik..:))Siparişe aldım vee verdiğimin 2.5 ayında mektubu geldi..hahahaa biraz ballıymışım galiba..Türkiyeden bi tane dışında hiççç almadım vee bence burdan temin etmek daha uzun sürüyo zaten..Kısacası biraz da şans işi aslında vee dediğim gibi uzun bi mazileride var zaten..Kapalıçarşı msğazasını ziyaret edenleri bende duyuyorum..:))Hetkesin tercihleri farklı tabi amaa ben pek sıcak bakmıyorum o işlere..Bu benim fikrim tabi illa doğru olacak diye bi şey yok..:))

      Sil
  4. Monta bayıldım:)..Size de çok yakışmış.Gerçi ne giyseniz yakışıyor.Markalara Styling yapmalısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh çokk teşekkür ederim..:))Harika şeyler söylemişsiniz...!!Belki bi gün olabilir..Bi iki teklif aldım amaaa henüz değil..:))Herşeyin zamanı var..Öptümmm

      Sil
  5. Selam,yorum yapmakta geç kaldım,yogun bir gündü.burda da hava kapalıyı ve yagmurluydu. Kombiniz sizin de yazdığınız gibi cok enteresan değil ama cantanin havasi yeter!!Cook yakışmış, gerçi ne giyseniz size yakışıyor.. Sevgili bloggerim sizden bir elbiseli kombin bekliyorum. Ve bol aksesuarli:))Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Teşekkürler gene harika şeyler söylemişsin..En kısa zamanda elbiseli bi şeyler yapıyım en iyisi..:))Madem talep var..hahahaa muck

      Sil
  6. benii bekledğiğni hissettim:))karanlık günler geldi gerçektende hiç istemesekte:))valla ne kadardır diyodum mont giymiycenmi diye bana dert olmuştu:)hahaah üşümee sen hiçç sultanım:))nasıl sahiplendiysem seni artık anlaa halimi:)tam havasında bir seçim olmuş çizmelerindeki şıklık da gözümden kaçmadı kendine çok iyi bak öptümmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam...;))Hakkaten nerde kaldığını merak etmiştim..hahaaaa...çok sağol canım..teşekkürler..!!!Öptümmm

      Sil
  7. Her ne kadr sade de giyinsen cizme ve canta bagiriyooooo :)))) burdayimmm diye :))) yine hooossssuunnn ...

    YanıtlaSil
  8. Bu arada aksamin bu saatinde yazdigima bakma senn :)) sabahin korunde kalkip ne giydigine bakanlardanim animaallahhhh :))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett işte benim sade halimde bu kadar oluyor..hahahaa amaa en azından takı olayında abartmamışım yani değil mi..:))
      Ayrıca sabahtan baktığından hiççç şüphe etmedim...Malum bende hepinizi takipteyim..:)))

      Sil
  9. Bayiliyorum hergün sizin blogunuza bakmaya,biliyorum ki;yine göz zevkimi doyuracak fotograflariniz olacak,stilinizi cook seviyorum.Size sorum elinizdeki Hermes 30 luk mu 35 lik boy mu?Bu arada iyi ki acmissiniz bu blogu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk teşekkür ederim.:))Bencede iyiki açmışım böylece sizlerle tanışmış oldum işte..!!!Elimdeki Birkin 35 sıze..Zaten bi bu bide sarı olan 35 ,diğerleri 30 sıze..Bana kalırsa siyah olan 35 olmalı çünkü seyahatte filan böyle büyük sızelar süper kullanışlı oluyo..:))
      İyi pazarlar..

      Sil
  10. Geç kaldım ama olsun yine burdayıımm:)

    Az önce düşündümde kimse senin blogunu bulsun keşfetsin istemiyorum, hep böyle sıcak samimi biz bize sohbet ediyormuşuz gibi kalsın istiyorum:)) Latife olarak tabi:) Bi kahvelerimiz eksik sanki yahu, her sabah evine bizleri konuk ediyormuşsun gibi, çok hoş bir his:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa bende geç kaldım bu sefer kısıra bakma lütfen..:))Dışarıdayım ya ondan aksadı cvp verme hızım..Walla bende çokk memnunum bu samimi halimizden..İnşallah aynen devam edicez kızlar..:))Öptümm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...