5.12.2012

SEVDİĞİM KADIN..RİHANNA..

Bu kadını seviyorum kızlar..Hem dee ilk çıktığı günden beri..Tipini,tarzını vee tabiki sesini..kısacası herşeyini..:))
Şimdi de benim gibi hayranları için keyifli bi haberini paylaşıyorum sizlerle..River Island markasıyla işbirliğine gitmiş vee marka için çokk güzell bi Spring 2013 kolleksiyon hazırlamış..Kolleksiyon henüz satışa çıkmadı...Fakat Rihanna dün ilk defa o kolleksiyona ait bir tulumla görüntülendi!!!..Kolleksiyonu merakla bekliyorum...Keşke Türkiye'deki mağazası kapanmasaydı da alabilseydik..:))...Amaa bizim için çareler tükenmez değil mi kızlarrr????...Madem mağazamız yok, bizde internetten alırız...hahahaha
Postumu tabiki onun en sevdiğim şarkılarından biriyle bitiriyorum..hahahaa hayırrr Diamond değilll We Found Love..:))Öptümm

 
Rihanna'dan bahsetmişken , bir şarkısını dinlemeden olmazzz:)))
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...