7.12.2012

BURCUY'LA YAYINA DEVAM:))) BÖLÜM 2 MAKYAJ

 
 
 

12 yorum:

  1. Annesi Burcu'ya hamileyken ne yemiş içmiş acaba:))))..bizde aynısını yapsak bir burcu doğurabilir miyiz??....yıkılıyor, çoook güzelll:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcunun selamı var...hahahaa..annesi bol bol kayısı yemiş haberiniz olsun...:))Öptümm

      Sil
    2. Burcu hanım, sakın ha çirkin biriyle evlenip bu güzel genetiği bozmayın:))))

      Sil
    3. bu açıklamadan sonra kaysı satışları patlar artık:)))))

      Sil
  2. bu güzelliğin sırrı içininde güzel olması bence:)))...genlerle ruh güzelliği birleşince böyle muhteşem bir kadın çıkıyor ortaya....

    YanıtlaSil
  3. Burcu muhteşemsinnnn:))...her halinle ve de seninle beraber olan erkek çok şanslı:)))..niye dersen 24 saat her halinle güzelsin:)))....bir çok bayan(bazı sanatçıların kendi açıklaması bile var) sabah çirkinliğini adamlara göstermemek için 30 takla atıyor...Ondan önce uyanıp yüzüne bir çeki düzen vermek zorunda kalıyor...senin böyle derdin yok:)))))

    YanıtlaSil
  4. wuuhuuuu çok güzell ve çok heyecanlı:D bu arada nihayet o gün geldi sizinde yüzünüzü gördük çok güzelsiniz :D eda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Edacım...:))Kusura bakma sana laf ediyorum bazen ihmal ediyosn diye amaaa bu sefer benim dengem şaştı...hepiniz kusura bakmayın kızlar geç geri dönüşüm için...Evettt benide gördünüz nihayet...Gerçi ilk değil amaa görmeyenleriniz olmuştu...Herkes görmüş oldu böylece..:))

      Sil
  5. burcu es.. bence makyajsız çok daha güzel. sizi de görmüş olduk zeynepcim bayıldım :) ayrıca blogunuz harika her gün okula gitmeden önce sizden ilham alıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. bu kırmızı ruja bayıldım ama ben. marsası numarası nedir ki :)) tugba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markasını hatırlamıyorum çünkü o sırada resım yolluyodum editörüme..:))Tek hatırladığımbi sürü kırmızı ruj içinden seçildiği ..:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...