14.12.2012

HAYVANAT BAHÇESİ..!!!

Hemdeee en ışıltılısından harika bi hayvanat bahçesi...hahahha..Gerçi hayvanların kendilerini almaya kalksak muhtemelen çantalardan daha ucuzdurlar..:))Şimdi tabi bana diyceksinizki madem alamıyoruz neden bu postu hazırladın..Kızlar alamıyoruz diye bu güzellikten mahrum kalmayalım yani..Gerçiii kim ister yani elinde bi kirpiyle davete gitmeyi bilemedim amaaa...hahhaha..Bugünkü keyifli halimden Judithçiğim bile nasibini aldı görüyorsunuz...:)))Öpüyorum seni  Judith Leiber !!!!!

5 yorum:

  1. Muhtesemler yakinda taklitleri cikar bizde onlardan aliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prensip olarak taklit bi şey kullanmıyorum kızlar hahahaaa bi de taklit kirpi yada panda düşünemedim..Muhtemelen Türk usulu bi kirpi olur..:))Öptüm

      Sil
  2. ben kirpi olanı beğendim../melek

    YanıtlaSil
  3. Ben taklit olarak zaradan bahsetmistim ki orasi tam bir taklit cenneti bende bayiliyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...