7.10.2012

GECE MANZARALARI:)))

Bu gece ne giydiğimi çekememek gibi bir sorun yaşadım..Manzarası güzel ama ışığı kötü bir yerde çok yakın bir kız arkadaşımın doğumgününü kutladık:))Açıkçası resimler tam olarak görünümümüzü yansıtamadı amaaaa en azından sizlere fikir verir diye ümit ediyorum..İnanın kızlarla bu resimleri çekmek için ciddi bir efor sarfettik:))Benim yüzümden gruptaki herkes fotoğrafçı oldu zaten!!!
Üzerimizdekileri özetlemem gerekirse;ben lacivert jean,siyah Mango atlet,siyah Uterque bootie,mor deri Dolce&Gabbana ceket giymiştim..Çanta olarakta LV clucth vardı yanımda..Takılarıma gelince..Altın sarısı bileziğim Twist,kolyem İpekyol..Pırlanta bilezik ve yüzükler bana ait:))
Gaye'nin sezon modası yeşil Valentinoları gözünüzden kaçmamıştır zaten!!!Ve bende de olan Chanel bronz rengi payetli çantası...Aslı'ya gelince,o da yeşil ve kırmızın uyumunun harika bir örneğiydi:))Kırmızı önü altın ayakkabıları Valentino,pantolonu Mapaydı.Çanta olarak yeşil saten Bottega Knot almıştı..Hatta o çantayı ben ona Roma'dan getirmiştim:)))
Aaa tabi birde masa da suşilerin yanında görünen bir Mcqueen clucth varki o da Betül'ün..
Anlayacağınız özenilmiş bir geceydi:))Bir de istediğim gibi bir çekim yapabilseydim daha da süper olacaktı!!!!

 
 
 

8 yorum:

  1. Bende istanbulda güzel bir suşi yiyecek bir yer arıyorum bu mekan neresi acaba memnun kaldınızmı?

    YanıtlaSil
  2. Evet sunset çok beğeniyorum ama bu aralar sushi ye takmış durumdayım başka beğendiğiniz yerler varsa lütfen paylaşın:))bu skşam sushi yemeye gitmek istiyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Şortlu arkadaşınızın tarzına bayıldımmm:)buarada baş parmağındaki yüzük muhtesem nereden almış acaba paylaşırmı?

    YanıtlaSil
  4. Mutlaka gelicem:)bu arada sizin takipcilerinize özel bir indirim uygularlar heralde:))

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Bu arada kendime hunter alıcam ne renk slmslıyım en tarz hangi renk bana yardımcı olursanız çok memnun olurum:)şimdiden çookkk teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  7. Gayeeeeee muhtesemsin ;)

    YanıtlaSil
  8. Bence gayeni blog açması lazım:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...