14.10.2012

KADİFE TIRNAKLAR!!!


Bu kış ne kadar enteresan oje rengi ve ne kadar enteresan oje tipi varsa hepsini denemeyi planlıyorum!!!Şu cümlemi yıllardır ellerime emeği geçen Bahar duysa düşüp bayılır herhalde..İki sene öncesine kadar kırmızı oje bile sürmeyen ben bu hale geldim ya:))) Neyse geçmiş geçmiştir....Gelelim bugüneeeee...Ben bu Ciaté marka ojeye bayıldım!!! Yapılışıda acaip enteresan o yuzden videosunuda koydum posta..Bakalım siz nasıl bulacaksınız!!!
 



Satın almak isterseniz:)))








10 yorum:

  1. Bayildim. Bendeki oje koleksiyonunun fotograflarini henuz yollayamadim, ozur ;). Ama bu killer point olmus. Internetten istemek cok zor, yanici madde diye turkiyeye yollamiyor, myus.com'dan getirtiyordum, o da oje parasi kadar special handling, special packaging gibi fee'ler koyuyor, 30 dolarlik oje oluyor 60 dolar. Neyse bi gidene demek lazim sanirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm bu oje kolleksiyonu daha da merak uyandırdı bende şimdi:)))Gizemli bir hal aldı iyice!!!Bende bir dönem myus kullandım ama bir süredir Amerikadan İste kullanıyorum çok daha mantıklı bir sistemleri var..Kesinlikle daha ucuza mal oluyor!!Genede netıce değişmiyor tabiki 60 dolar olmasında 50 olsun yani..Haklısın bir gidene ısmarlamak daha mantıklı yada en iyisi giden olmak:))))

      Sil
  2. Evet evet en iyisi giden olmak ;). Amerikadan iste'de gumruk noluyor? Onlar karsiliyor mu? Myus de pakete istedigin miktari yazdirabiliyordun ya, yani icerik 1000 dolarsa %75 minimum 250 dolar yazabiliyorlardi faturaya. Amerikadan iste'de nasil?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Walla bir sürü seçenekleri var..Onlarda aynı şekilde faturayı düşük tutuyorlar yada hiç koymuyorlar..Yüksek miktarda alışveriş yaptım hiçbirinde sorun yaşamadım..İstediğinde senin içinde alıyorlar..En güzel yanı herşeyin fiyatı net..Yani be komisyon gelecek sana kaça mal olacak hepsini anında öğreniyorsun.Birde çok ilgililer saat farkı olayı yok hmn geri dönüyolar!!!Biz hepimiz onu kullanıyoruz:))

      Sil
  3. Iyiymis. Deneyelim o zaman en kisa zamanda. Bi ash attiralim bi de oje;) canta sarsabilir ilk etapta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaa bu gazla diyosunnn ben neler yaparımm:)))Bencede parti parti ısmarla ..Hepsine aynı anda kavuşmak zevkli olmuyor,bazı şeylere heveslenmek daha keyifli!!!!Çantayı da bir dahaki ay alırsın:)))

      Sil
  4. Bayildimm:))).....facebook ta olsaydi like tuşuna aninda basmistim

    YanıtlaSil
  5. Hahahaaa olsun benim için yrm bırakmanız yeterli:)))Renk beni benden aldı bu arada..Yapılışı da hiç zor değilll!!!

    YanıtlaSil
  6. Muhteşem.....nasıl hızlı takip ediyorsunuz bütün yenilikleri:))).....hergün heyecanla bakıyorum yeni ne var diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindimmm beğenmenize:))) Bende bayıldım...Haaa bu arada sakın bu heyecanınız bitmesin ,hep takipte kalın beni:))))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...